måndag 12 mars 2012

Lantbruksmässa i Wales....


Åååååh, vad det skulle vara kul att gå på en lantbruksmässa i england. Igår var jag till Rättvik på årsmöte med fåravelsföreningen. En av killarna (som har uppfödning av welshponnier) berättade om en stor mässa som dom besökt och varit och ropat in hästar på. Jag tror att det måste vara just den här mässan som det visas från i videoklippet. Det skulle vara så himla kul att få uppleva tycker jag. Allt ifrån STORA tjurar till kaniner, tävlingar av alla dess slag, som största purjolöken eller bästa tårtan..... Ja, ja, drömma kan man ju iaf... :o)

                                                                                                                   

Idag ligger jag nog på minus hos Magnus. När han kom hem från jobbet fick jag blommor. Jag undrade varför.....Ooops, det var visst våran förlovningsdag idag....Ja, ja, han är ju gift med sveriges mest oromantiska människa så.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar