onsdag 11 juli 2012

Solen tittar fram!!!

Magnus, Bella ,Mimmi och jag tog nyss en skogspromenad. Och då tittade solen fram!! Tänk att man kan bli så glad över det!!! Jag är nog annars en rätt så dyster person, och när det bara regnar och regnar och är grått och trist och man kan inte alls jobba med det som behövs göras....hmmm, ja, då får man ju bara lust och gå och dra nåt gammalt över sig..... Nu väntar jag på Magnus som for upp till skogen för att kolla ett älgpass, sen ska vi åka och köpa glass.

När nu allt var så jäkla trist så for jag en sväng och köpte doppresent till Emmy, och sen var M o jag till Byggmax och köpte grejer till hönshuset. Igår var jag förresten så duktig så jag "pillade" först in alla lamningar i datorn, sen "pillade" jag ut alla. Och ja, jag hade ju tappat bort en transportsedel, så jag ljög väl ihop nåt.....Men tänk att när jag var klar så stämde det. Dom lamm som var kvar i datorn var även dom som jag faktiskt har kvar till rekrytering. Storartat för att vara mig!! Annars brukar det vara en hel del kvar som jag inte ens vet var dom tagit vägen ..typ.

Imorgon ska Elsa och jag hämta Hilda. Ska bli så kul!!! Nä, nu ska vi åka och äta glass....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar