lördag 6 oktober 2012

Härlig dag i Bråfors....

Med solen i ögonen åkte jag till Sarah och Arne i morse och tog sällskap med dom ner till  Bråfors. Klubben anordnade VP, och jag och Sarah och Arne stod i  djurhanteringen och ordnade grupper åt "VP-ekipagen". Många fina rundor, strålande sol, härlig miljö och trevligt sällskap. Väl hemma så gjorde sig sömnbristen påmind, (trots "kvällste", en näve Valeriana och  whiskey igår kvälls så gick det inte att sova..) så jag kröp ner i sängen och läste lite..

Nu har vi varit och handlat och hyrt en film, Prometheus, men den verkar så konstig så jag fortsätter  nog med min bok. Fifty shades Darker, fortsättningen på Fifty shades of Grey.

2 kommentarer:

  1. Jobbigt det är när de där sömnlösa perioderna dyker upp. För det gör de ju emellanåt. Tror att du ska skippa wirren när du tar valeriana. Har själv gjort samma mix. Bättre med antingen eller. ;)
    Jasså, du klipper får? Jag som vill få mina klippta. Väntar svar om jag får det av ett par från by i slutet av den här veckan. Är du intresserad annars? 8 åsenfår.

    SvaraRadera
  2. Hoppas du gillar bockerna. Jag laste aldrig klart sista sa jag maste gora det. =)

    SvaraRadera