söndag 14 oktober 2012

Under tak.....

Idag stallade jag in tackorna. Dom har kunnat gå ut och in ett tag nu, men imorgon ska jag börja klippa dom, så nu får dom bli inne för vintern. Skönt, med tanke på det skitväder som verkar bli framöver. Imorgon kommer Josefina och hjälper mig att börja klippa. Vi bestämde att istället för att hon ska betala mig för att jag klippte hennes får, så kommer hon och hjälper mig en dag istället!! Bra "byteshandel" tycker jag!!

Nu har både tjejer och svärfar farit, så vi åkte och käkade Burger King på kvällen. Skulle egentligen varit på zumba, men tycker det varit så "flängigt" hela veckan, så jag hade ingen lust alls. Blir träning på Må Bättre imorgon kväll istället....

Imorse hittade jag en tacka död i hagen. Hon har hållit sig lite för sig själv ett tag, men annars har jag inte kunnat se nåt konstigt, men imorse låg hon död utanför lagårn. Tycker det är lite läskigt när sånt händer, tänk om alla tänker trilla av pinn rätt vad det är?????!!

Nä, nu blir det soffan.....och en liten whiskey slinker nog ner.... :o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar