onsdag 28 september 2011

vilken dag!!

Igår skjutsade vi tjejerna till skolan och sen bröt vi mot varenda hastighetsbegränsning och for ner till kungsör till Tomas Olsson för att kolla in hans fårstallar. Eftersom vi inte hade nån barnvakt som kunde hämta tjejerna vid två så fick det bli ett rätt hastigt besök.  Men vi hann se en hel del ändå, men visst hade jag gärna stannat ett tag till och ställt (dumma) frågor. Vi var dock välkomna tillbaka. Tomas verkade vara en sån där superduktig typ som verkligen brinner för det han håller på med!! Han hade lite olika fårstallar, varav ett föll mig väldigt i smaken. Så nu tror jag faktiskt jag har en rätt bra bild av hur jag vill ha mitt!!

Sen speedade vi hemöver igen, Magnus hämtade upp tjejerna och jag hade tid inbokat hos en spåkvinna. Det var en kul grej, hon började med att beskriva mig som person, och det mesta stämde på pricken!!! Sen sa hon bla att det skulle bli byggnationer framöver, jag skulle fortsätta med det jag gjorde nu och det skulle gå bra. Hon såg tre barn med mig, och det kände jag bara "NEJ", glöm det. Men man vet väl aldrig.....Men just nu är ett till barn rena skräcken för mig!! Ja, ja, nog om det, hursomhelst en intressant upplevelse....

Nu väntas besök från länsstyrelsen, dom skulle kolla upp läkemedelshanteringen. Nu hanterar och använder jag inte speciellt mycket mediciner, men ändå..... Man hoppas ju att det inte är nån "pappersnisse" som dyker upp.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar