tisdag 9 juli 2013

Lysrör.....



Idag har elektrikern varit här och kopplat ihop elen till lysrören. Pappa var med och hissade runt honom i "korgen". Imorgon ska han göra klart resten, det ska upp en hel del eluttag till värmelampor och sånt.

Jag har målat vidare, snaaart är jag klar med en sida. Jag får ont i fingrarna, så man får ta en paus och göra andra grejer emellanåt. Som att köra vatten till fåren... Dom dricker massor nu, tycker det är ett evigt flängande med fyrhjulingen och gamla mjölkkrukorna...
Flyttade fåren och putsade några beten idag, det är hur torrt som helst, så nu vill jag ha regn så det växer nåt!!!!

Skickade iväg ett helt gäng med gamla tackor på slakt idag. Och strax dags för betäckning!! Måste sätta mig ner och klura på vilken bagge som ska gå med vilka tackor.

Avslutat dagen med lite bodybalance.....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar