måndag 28 mars 2011

host, host, snor o snörvel....

Tjejerna kom från sin pappa igår, och då hade hostan börjat. På natten var dom kokheta, oroliga och hostiga. Blev inte mycket sova för min del. Så idag är det innedag. Trist. Elsa som ligger på soffan och är jätteseg hävdar ändå bestämt att hon ska ut och cykla. Jag säger "Nehejdu".....då suckar hon och undrar "Ska jag  inte ens få lite frisk luft.." Nä, frisk luft får komma genom fönstret idag....Jag skulle varit och vallat hos Gail, men det blev det ju inget av med. Magnus fick komma hem från jobbet en sväng så jag kunde åka och lämna blodprov på vårdcentralen iaf. Annars gör vi inte mycket. Äter glass, typ....

Igår var jag på möte med dalarnas fåravelsföreningen i rättvik. Jag ska vara kassör. Hjälp!!! Men det ordnar sig nog. Vi var fem i styrelsen, och alla verkade supertrevliga. Så det ska bli kul hoppas jag...

1 kommentar: