tisdag 11 januari 2011

Årets första..

tulpaner!! Mina favoritblommor.....


Harvade mig igenom min bokföring på fm. Såg att jag nog gjort slut på alldeles för mycket privata pengar. Så nu blir det åtstramning som gäller......Eftersom det var så grymt trist så bakade jag en citronmarängpaj...


Den var god kan jag säga.......

Tog ut Ronja och longerade henne en sväng. Mimmi var med, jag tänkte hon kunde öva på att ligga still och titta. Det gick ju bra, men när jag skulle ta upp Ronja i trav så kom hon farande hela tiden. Sa åt henne att gå bort ett antal gånger, tills ärthjärnan jag kom på att jag smackade ju!! Och det betyder ju gå fram så hon gjorde ju egentligen rätt.......

2 kommentarer:

  1. åååhhh - den såg god ut!
    Funderade på din longering - jag tror att tanken är lite detsamma som med hundträningen. Ska bli intressant att diskutera...

    SvaraRadera
  2. Ja den var god! Super Tack :)

    SvaraRadera