söndag 23 januari 2011

Kunde inte låta bli....

det blir några mer bilder på nykomlingen....


Harry har hittat bästa platsen i köket......här har man koll på läget....

Och så kan det ju finnas saker att äta....



...eller dricka....



Provar husses jobbväska....


Sova är ju rätt så skönt...



För övrigt en väldigt slö dag. Magnus gav mig ledigt på morgonen, han tog fåren. Sen vart inte mycket gjort. Tycker egentligen inte om att vara lat. Men ibland är man bara för trött. Det vore väl bättre om jag bestämde att "idag är jag ledig". Istället för att gå runt och tänka att jag borde göra det och det.....Och sen få dåligt samvete över att inte fått nåt gjort...

Körde en bal till Karin iaf. Med en traktorgrävare utan bromsar....

Och så åkte vi skidor. Puh, riktigt kul, men det kommer nog kännas i vissa kroppsdelar imorgon.........

2 kommentarer:

  1. jättefina bilder på lilprinsen. Är det ditt nya objektiv?

    SvaraRadera
  2. nä, nu hade jag mitt "vanliga" på!!

    SvaraRadera