måndag 10 januari 2011

Fåfäng...

Idag var jag in till hedemora och Granngården och köpte lite lammnäring. Passade på att åka upp på stan och var in i en liten butik för att köpa ett nagellack. Jag har alltid bitit på naglarna. Gnagit på dom som värsta gnagaren. Köpte för ett tag sen ett nagellack som skulle vara snyggt på korta naglar. Av nån anledning så slutade jag bita då. Det har jag aldrig gjort förut utan att verkligen bestämma mig före. Hursomhelst så har jag inte bästa yrket för långa naglar. Det blir väldigt mycket skit bakom dom hela tiden. Därför ville jag ha ett nagellack som täcker, så inte skiten syns iaf...
Säger till magnus att jag ska nog gnaga av dom igen, för jag kan inte riktigt bestämma mig för om jag gillar dom eller inte, men han säger "Nä, inte nu när du är så fin". Han tycker väl det är kul när det är nåt som är kvinnligt på mig iaf......

Nånstans under alla gamla koftor, raggsockor, tufsigt hår och långkalsonger så finns det väl nån liten fåfänga kvar..... Köpte även ett par ansiktsmasker, och så stod jag och "suktade" efter lite dyra ansiktskrämer av fint märke. Sånt är jag svag för. Fick lite provburkar av expediten. Nästa gång jag köper ny ansiktskräm så ska jag kosta på mig sån där dyr....

Körde ner en ensilagebal till Karins hästar. Kunde inte köra in i hagen, utan fick lägga in den över staketet. Ville ha den "stående", men den la sig åt fel håll. Försökte med grävskopan att rulla den rätt, men det gick inte. Byns alla "fönstertittare" fick väl lite roligt iaf.

Tog ut Ronja och longerade lite. Försökte  komma ihåg allt Emelyne visade mig, och så försökte jag vara lika  lugn som hon var. Det gick rätt så bra, longerade och gjorde lite av E:s övningar, att flytta bakdel, framdel, och rygga med bara blick och kroppsspråk. Ska ta fram en pressening och göra lite såna övningar också.

Nu ska jag vara soffpotatis......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar