onsdag 12 januari 2011

Gulsot???

Elsa var som vanligt här på onsdagar i "pappaveckan". När vi åt frukost så tyckte jag att hon såg lite konstig ut. Kom på att hon var lite svagt gul i hela ansiktet. Gulsot tänkte jag, kan man få det?? Nä, det var bara storasyster som försökt måla henne till en sol dagen innan..........

Vi var ut och tog fram en ny ensilagebal. Det var lite trixit att lägga i den i upprullaren för det var snö i vägen så traktorgrävaren styrde inte som jag ville. Elsa var väldigt imponerad av sin mamma. Hon sa "mamma, du är sååå himlans bra!!"


I huvudet på en hund....en pälsklädd dams memoarer.  Har börjat läsa den här boken. Den ska vara "skriven" av en hund. En något egensinnig papillon vid namn Genevieve. Det är riktigt kul. Men jag skulle inte vilja ha en sån hund om dom är som hon!!!

1 kommentar:

  1. Alltsa de ar for roliga de dar flickorna! Sa glad att du skriver sa jag kan lasa och se vad som hander och vad for hyss de hittar pa. =)

    SvaraRadera